четвер, 2 липня 2015 р.

Дитяча листівка та не дитяча листівка)

Вітаю!

Я швидко вам покажу дві зовсім різні листівки)

Перша трохи в невластивих для мене яскравих кольорах для дитячого дня народження. Хоча я б таку і на доросле дарувала)))



Чіпборд від ScrapBox покрила оранжевою пудрою для ембосінгу.



Вийшла листівка такою доволі об'ємною та важкою!


Для завдань:

Надихнулася цим фото і використала яскраві квіткові принти в своїй роботі. Додала також яскравого оранжевого та жовтого, як на квітах в корзині. І у мене круговорот паперу на листівці)))





Друга листівка в CAS-стилі для мого чоловіка, він любить саме такі.


Фон створила за допомогою спреїв від Фабрики декору, додала їх дотси (дивіться які вони ціленькі і повні!)



А ще тут є повітряна куля від Вензелика та штамп від Лесі гарди


Для:


Бувайте)


4 коментарі: