пʼятницю, 8 листопада 2013 р.

Листівка з ведмежам

Вітаю!

Я сьогодні з листівками)) Скрапом я займаюся недавно, тому цю можна назвати моєю першою. Задумувала я її як новорічну (фон з зірочками мені таким здався), а вийшла вона ось така, сама зробилася. Я тільки довго крутила оті квіточки і навіть зараз ними не задоволена. Коло для напису чекає штампику від Штампів з любов'ю, які до мене уже їдуть)))


Використовувала я дизайнерський картон, дирокольного метелика та обкантівку, скрап-квіти, репсову стрічку. 



Планую зробити цілу серію з такими ведмедиками!

А з цією листівкою беру участь в завданні Универсальный скетч" Скрап-клубу Екатеринбурга. Сподобався його лаконізм та простір для творчості)))


Не змогла оминути завдання по палітрі  від Shabbyscrap.ru, дуже люблю такі кольори!



І також беру участь в завданні "Начинающим сюда!" від блога "Сова - искусница". Якраз про мене та для мене, бо я дуже починающа))))


Чекаю Ваших відгуків!


Немає коментарів:

Дописати коментар