вівторок, 31 грудня 2013 р.

М'якенька листівка 2)

Привіт!

Покажу ще одну м'яку листівку, робила їх разом з попередньою.  Її розмір трохи менший, 12х12 см.



Використовувала тут тканину, репсову стрічку, папір від Кайзер крафт, підвіску-ялинку, шнур і чіпборд-коника, якого сама розфарбовувала.


Такий вигляд з іншого боку)


А тепер віддаватиму борги))) Відправляю цю листівочку на Марафон "Рукодельный Новый Год" 4 этап Лошадь/олень блогу Декоративный город))) 


А також беру участь в завданні №2 "Новый год из детства" блогу Fantasy. 
У мене в дитинстві був дерев'яний коник, на якому можна було кататися. Я з нього не злазила! У мене є дитяча новорічна фотографія, де я під ялинкою на цьому конику, я вже школярка, але свого коника все-рівно люблю)))) Він і зображений на моїй листівці!


Цей пост закінчую, але сьогодні будуть ще)))

Чекайте, а я чекаю коментарів!!!






Немає коментарів:

Дописати коментар