четвер, 9 січня 2014 р.

Новорічні-тогорічні листівки

Вітаю!

Маю з минулого року ще дві не показані новорічні листівки. Робила їх для наших з чоловіком батьків, але віддала в магазин, бо дуже щось просили) Батькам натомість зробила красиві м'якенькі листівки))))


Вони у мене такі червоно блакитні та з сріблясто-золотистим декором. Використовувала папір від Кайзер крафт, вирубку з сніжинками (поділила навпіл), мереживо, дерев'яну сніжинку (декорувала сріблястим та золотистим глітером), роздруковані вінтажні картинки, стрічки, вирубку-новорічні шарики, висічки від Кайзер крафт.
Тепер окремо:








Якщо Вам цікаві картинки, які я використовую в роботі, то я з радістю поділюсь з Вами. Напишіть в коментарях, щоб ви хотіли побачити)))

Робила я цю пару за скетчем №48 від блогу Скрап Галерея


І беру участь в завданні Guess who блогу Scrap Memory. У мене круг з вирубки, біле та тепле мереживо, а ще герої моїх картинок тепло одягненні)))))


Чекаю Ваших відгуків!!!






Немає коментарів:

Дописати коментар