понеділок, 3 лютого 2014 р.

Ми обов'язково переможемо!

Вітаю!

Нарешті зібралася показати одну листівку, яку зробила ще того року. З мистецької точки зору вона не шедевр, але творила я її в одну з буремних ночей, коли мій чоловік і всі найкращі сини нашого народу захищали нас від беркуту. Щоб якось пережите це біля комп'ютера з трансляцією (мене на нічні чергування не беруть), я почала скрапити. І вийшла така мотиваційно-патріотична листівка:



Всі Ви знаєте, що відбувається у нас в Україні! За ці два місяці було дуже багато всього, і радісного, і сумного. Я пишаюся моїм народом, який так любить свободу і не забуває про свою гідність! Я пишаюся нашими чоловіками, які готові своє життя віддавати за Україну! Я пишаюся, але з болем, нашими героями, які загинули! І я вірю в нашу перемогу! Бо зараз у нас поворотний момент: або ми будемо, або нас знищать! 

Слава Україні!

2 коментарі: