середу, 5 лютого 2014 р.

Щоденник для коханого чоловіка

Вітаю!

Пам'ятаєте, ще в кінці грудня я писала, що роблю свій перший блокнот? Так от, сьогодні я його нарешті покажу, бо написати я написала, а робити почала набагато пізніше)))) Робила його для коханого,  він зразу забрав його на роботу, тільки недавно я отримала фото)))


Декорувала я готовий щоденник: у нас в Книгарні "Є" є такі "Українські щорічники". Я акуратно віддерла форзаци (з мапами про Шевченка, не хотілося псувати), обтягнула обкладинку тканиною і заклеїла назад))) Використовувала роздруківку, закоханий штамп, брадси, шнур, лляну стрічку.


До речі, про картинку: це малюнок Марії Приймаченко, великої народної української художниці, "Звір Гуляє". Це улюблена картина мого чоловіка, вона у нього на машині (кияни можуть знати))), на аватарці у Facebook, на футболках, у нас є хустинки з цим звіром, валяні іграшки, скрині і багато іншого цікавого))) Я колись навіть сама розмальовувала для нього таку футболку:




Подарунку він був дуже радий! Тепер у нас є ще один Звір)))

Чекаю Ваших думок чи критики!


Беру участь в завданнях:








2 коментарі: