пʼятницю, 7 лютого 2014 р.

Валентинка і проект "Другие Открытки"

Вітаю!

Я вже розказувала про те, як з блогу Алёны (Sineoka) почалося моє власне блого-життя) А точніше, саме з проекту Другие Открытки, про який я прочитала Вконтакте) Але перший раз участь в ньому я беру аж тепер! Не скажу, що дуже задоволена своєю роботою, але зробити щось краще не вдалося, бо у мене захворів чоловік і я всі дні бігаю коло нього(((






Шаблон чудовий, так цікаво робити щось оригінальніше, ніж просто прямокутники! Тепер я почала по трохи і до старіших шаблонів повертатися і скоро покажу дві листівки у формі серця)

А ось власне листівку я зробила в якості ДК блогу Сундучок Идей. Там у нас нове завдання №2 «На крыльях любви». Приєднуйтесь!

Ще візьму участь в завданнях:
У мене паперове серце, квіти з тканини і штампики - метелик, напис і завитушки)




Все! Чекаю Ваших вражень!




4 коментарі:

  1. Люда, какая симпатяжка, сочетание цветов такое необычное, приятное)
    Спасибо, что поддерживаешь проект Другие Открытки)

    ВідповістиВидалити
  2. Ух, як приємно чути коментарі від такої талановитої майстрині! Дякую за цікавий проект!

    ВідповістиВидалити
  3. романтичная и нежная открыточка вышла)
    спасибо за участие в задании от Scrapvell.

    ВідповістиВидалити
  4. Очень нежная открыточка. Спасибо от Киевского скрапклуба.

    ВідповістиВидалити