вівторок, 1 квітня 2014 р.

Весна прилетіла!

Вітаю!

Покажу сьогодні ще одну весняну ніжну листівку. Вона не дуже в моєму стилі, точніше, я давно пробувала, але виходило не так)


За будиночок для пташки дякую Маріанні, це я виграла в її цукерці) Він мене і надихнув! За фон взяла чудовий набір з деревом від Кайзер Крафт, використала різноманітні квіти, шеббі-стрічку, підвіску-пташку, напівбусини, напис виконала ембосінгом. Все помазюкала фарбою)



Сьогодні у нас падав сніг, а я дивилась на квітучі дерева, і думала, що зима уже не переможе. А потім вийшло тепле весняне сонечко і заспівали пташки! Краса, за якою я скучила!

Візьму участь в завданнях:









4 коментарі:

  1. Люда, очень симпатичная открыточка! Очень красиво смотрится на досточках цветочная композиция)) Но по условиям задания главным цветком должен быть цветок яблони. К сожалению, на данной открытке его нет, поэтому мы не можем принять Вашу работу.
    Будем ждать Вашего участия в следующих наших заданиях!
    VCCC

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, що оцінили! Там дві середні великі рожеві квітки це цвіт яблуні) Принаймі на сайті, де я їх купляла, так писало)

      Видалити