середу, 21 травня 2014 р.

І знову запрошення)

Вітаю!

І продовжую))) Ще одне запрошення формату 10х21 см з вишуканим зеленим кольором і дизайном!



Дуже подобається мені фоновий перламутровий картон з красивим принтом! 


Деталі: Рамочка з пластику, стрічки, квіти, напис зробила штампом)


І фото з сонцем) Тут не видно, як папір гарно переливається! Ех, чого моє весілля вже пройшло((( Хоча у нас теж були гарні, якось покажу)


Зробила за завданнями:



Конкурсное задание №4. Лесная нежность блогу Скрап Девчата. У мене є рамочка і основний колір - зелений)))


Чекайте ще одне запрошення, моє улюблене...






2 коментарі:

  1. Наверное, каждая скрапледи, вышедшая замуж раньше, чем увлеклась бумажками, сожалеет о том, что не смогла оформить собственную свадьбу))) Удачи в конкурсах. СкрапДевчата)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Напевне)) Хоча наші запрошення мені теж подобались, їх оформлювала художниця)))
      Дякую!

      Видалити