вівторок, 3 червня 2014 р.

Крилаті блокноти

Вітаю!

Недавно робила велике замовлення для магазину, за тиждень у мене вийшло десь з десяток блокнотів і ще 6-7 в роботі, майже готові))) Сама дивуюсь своїм темпам! Просто цього разу я заготовляла все оптом: спочатку наробила блоків (половина з них машинним переплетінням, дуже сподобалось), потім нарізала обкладинок, пообклеювала тканиною і так дальше...

Ось трішки фото процесу))


Я тепер знайшла типографію, яка за 1 грн обрізає мої блоки до ідеальної рівності, а ще фірму, яка продає пивний картон за смішними цінами, ось їх сайт: http://gebo.prom.ua/

Хвилинка реклами закінчилась, переходимо до блокнотів)

Ці наші з чоловіком улюблені)) Я млію від цих пташок!


Пташка від Sky Swallow Kiev, чудова літня тканина, тичинки, квіточки, мереживо і бабусина жовта тасьма! Як добре, що наші бабусі так вміли запасатися, я до цих пір цим всім користуюсь)))


Пташка або замріяна, або соромиться, або вдає, що когось не бачить)))

Сторінки кольорові пастельні:





Другий блокнот зовсім інший за настроєм, секретний, як повідомляє нам напис, і пташка (пташк))) тут серйозний!


  Сторінки тут фарбовані кавою, закривається блокнот на резинку


Вигляд з іншого боку


І тут буде розповідь про ранок)) Бо хоч ми і живемо в Києві, коли прокинутись раненько (а можна і не дуже - кияни народ сонливий), то можна попри ненав'язливий шум великого міста вчути пташиний спів. Мій ранок - це вилізти із солодких обіймів чоловіка і зразу ж забігти на мій балкон-майстерню, подивитись на ранковий Дніпро в рожевому тумані, вдихнути запах лісу, який ледь-ледь відчувається і послухати музичні концерти місцевих районних птахів)) 



А ще:





Дякую, що Ви тут! І чекаю Ваших відгуків)))



4 коментарі:

  1. Можливості людського організму величезні! ;-) Сором"язлива пташка така кумедна - дуже подобаються дерев"яні фігурки цієї фірми! Чудові блокноти!
    А я купувала палітурковий картон товщиною 2мм 120х80 см на Петрівці за 12 грн - виходить, ще дешевше, але не зручно зберігати такі габарити))))
    Чекаю продовження результатів блокнотного тижня ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, приємно, що сподобалось)) Я ці дерев'яні прикраси обожнюю! У них мінімальне замовлення 400 грн, от думаю зараз щось назбираю аж на таку суму. Сіла рахувати, а мені нахотілося на 1000 з хвостиком))) Тому купляю тепер тільки на виставках)))
      А про картон, то в мене досить місця для зберігання, тому такий варіант підходить)))

      Видалити
  2. Оце так темпи, та й блокноти класнючі!!!
    За такий короткий проміжок часу стільки краси створити, а я все на перший блокнот ніяк не наважусь: все здається, що це надто складно для мене :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я просто на диво мала час, відпустка почалась)))
      А з блокнотами головне почати, потім не відірветесь! Я свій перший робила вночі, настрою щось не було, от я і почала зі злості сторінки кавою фарбувати) Зате до цих пір ним натішитись не можу (хоч він і кривий!).

      Видалити