суботу, 28 червня 2014 р.

Фото-вправи)

Вітаю!

Я сьогодні дуже швиденько все показуватиму))) Їдемо з чоловіком і друзями в невелику подорож, тому часу обмаль)

Я тут захопилася по-новому фотоапаратом) Він в принципі не мій, а чоловіковий, і я не дуже розбираюсь в тонкощах, та мені подобається помічати щось красиве через його об'єктив. Все життя мріяла вміти малювати, але не вмію, то хоча б вчитимусь фотографувати)

А ще мене надихають фото чудових дівчат в Інстаграмі! І ось таке вийшло в мене в один сонячний день)









Як ви уже зрозуміли я обожнюю зелений))) Виявила, що в мене вже невелика колекція зелених чашок))

Квіти назбирала на одній нашій прогулянці, ми живемо в 15 хв. ходьби до Дніпра і там такі красиві поля, що здається ти десь не в Києві! Ну лише коли обернутись назад видно дахи заправок та заводів)))




Все) Чекаю Ваших коментарів)))



5 коментарів: