суботу, 7 червня 2014 р.

Блокнот з совою і ще один))

Вітаю!

Сьогодні покажу Вам ще один блокнот А6 формату, який зробила недавно.


Дуже гарна тканина, яку замовляла спеціально для іншого замовлення (скоро покажу), тег від Кайзер Крафт, шматочок мережива (не знаю як дістався нам))), брадсики, і звичайно головна героїня - Симпатична сова)

Я якось не дуже страждаю на повсюдну хворобу совоманії, але ця мені дуже подобається)))


Зробила за Фотонатхненням № 2 блогу Хоббит, надихнулася чудовою фіолетовою гамою і взагалі квітами)))


 А ще у мене тут знову пташка, тому знову беру участь в завдані Вдохновение 3 блогу "Улыбаемся и скрапим!"

Я пташок страшенно люблю, тому до кінця місяця це може бути ще не остання робота)))) Тим більше, що скоро в мене на блокнотах поселяться унікальні авторські пташки однієї майстрині... Чекайте))))



Другий блокнот зовсім простенький, але романтичний)


В ньому зістарені кавою сторінки, мереживо і така мила картинка)




Я ще не прощаюсь, сьогодні почуємось))) 



Немає коментарів:

Дописати коментар