суботу, 7 червня 2014 р.

Блокнот про мрії

Вітаю!

Я останні дні нічого творити не можу, бо в мене защемив нерв на шиї((( Тому я як старенька бабця сиджу обкладена подушками і відпочиваю! Чоловік навіть сам вечерю мусить готувати)))
А в мене ж понеділок день народження і я чекаю гостей!

Не можу щось робити, то буду показувати! Ще один блокнотик формату А6 з експрес-серії)))


В ньому зістарені кавою сторінки, таке гарненьке дерево, рамочка з написом, закривається на пасочок з мережива


Вигдяд з іншого боку)




І ще раз візьму участь в завданні "В стилі Еко" Блогу Art Club UA
Цей блокнотик про чистоту, простоту, простір... Він як мрія міських жителів про природу і чисте повітря... Щось таке крутиться в голові, а висловити важко)))


Поки що все) Залишився ще один блокнот)






3 коментарі:

  1. Славно! :) Спасибо за участие в задании блога Свободное творчество!

    ВідповістиВидалити
  2. Милый блокнотик!! Спасибо от блога "Свободное творчество!"

    ВідповістиВидалити
  3. Спасибо за участие в задании блога "Свободное творчество" =)

    ВідповістиВидалити