четвер, 19 червня 2014 р.

Блокноти-двійнята)

Вітаю!

У нас в блозі Scrap Workshop вийшло нове завдання "Ищем вохновение дома. Гостинная". Треба надихнутися чимось у своїй вітальні... Мене захопив наш диван у квіточки) Такими веселими вийшли і блокноти!
А бачите подушки  з курочкою та півником? Це вишивала чоловіка бабуся і нам подарувала, я їх так люблю!


Обов'язково приєднуйтесь)


І роботи детальніше


Використовувала я карточки для журналінгу (не пам'ятаю чиї), всі обрізки, які знайшла, для підкладок, паперові гортензії, рафію, брадси



Мені подобаються ці картинки, вони такі мотивуючі!


Цей уже подарований найкращій подрузі)) Тут все те саме, додався напис-наклейка)



Візьму участь:




І ще трошки Вам похвалюся) Мені вчора прийшло ось стільки щастя, а ще я купила собі перші спреї. Здаю завтра замовлення і засідаю за фарби! Ух, уже хочеться))))


А ще мені друзі подарували на ДН сертифікат в Монпасьє (і в книгарню Є, до слова), то я накупила там теж цілу гору красот. Роблю собі нове венеціанське намисто) І ще я нарешті купила затискачі для стрічок, будуть тепер в моїх блокнотах гарні закладки!


Показую це все для флешмобу "Моя последняя скрап-покупка" блогу Кафе Скрапо-мама, дівчата просили розказати про те, як ці покупки відбуваються... Ой, що ж вам сказати))) Кожного разу обіцяю собі, що не буду гребти все на раз і складу конкретний план, і навіть пишу такий план! А потім як в анекдоті: збирала на машину, а зірвалась і купила Снікерс))) Хоча непотрібних речей у мене нема, мені все треба))) 

А як ви це робите? Розкажіть)))



А що з цих багатств у мене вийшло, я вам завтра покажу)

Бувайте)

І дякую, що ви у мене є! Вас уже 20))) Це для мене велика цифра! 







2 коментарі:

  1. ... залишається гарно вмоститися на такому крутому дивані, взяти не менш крутий записник (один з двох))) і записувати свої роздуми з приводу і без ;-)
    Покупки класні! Люблю такі фото розглядати, особливо, коли стежиш за творчістю і потім в недалекому майбутньому бачиш всі ті речі у (на) роботі...
    І як добре мати таких розуміючих друзів! (книги вже придбані?)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ех, але жоден з цих блокнотів не мій)) Але у мене теж є)) Тільки писати я люблю на своїх балконах
      Друзі просто в яблучко вгадали! Книги були придбані наступного ж дня - Юнг, Платон і Фолькнер))
      Дякую за ваші відгуки))))

      Видалити