вівторок, 22 липня 2014 р.

Кулінарний блокнот солоденький

Вітаю!

Показую третій блокнот із замовлення, для дівчини замовника, молодого кондитера, як каже він сам))) Це кулінарна книга для десертів, яка чудово підходить для молодої дівчини!



Дуже мені подобається картинка) Внизу наклеєний размальований чіпборд-кексик, а вгорі така симпатична металева ложечка, прикріплена брадсом. Зав'язується блокнот на стрічку
 Вийшло дуже ніжно і по-дівчачому)



І розділювачі, їх шість: "Тістечка", "Пироги", "Солодкі страви", "Торти", "Напої і морозиво", "Варення". За основу взяла український декоративний глянцевий папір "Поділля", декорувала роздруківками, папером з різних колекцій, наклейками. На всіх розділювачах ззаду є конверти для записів, на них теж місце для рецепту)

















Багато вирізала цього разу дрібних елементів) Кулінарчик вийшов справді дуже солодким і молодій господині сподобався! Я така задоволена цим замовленням і замовником! Рада, що людина сприймала всі мої ідеї і давала мені повну волю) 

Ну а тепер про завдання:
Думаю, тут все зрозуміло, яка дієта з такими солоденькими рецептами))) А картинка на обложці дуже класно все ілюструє)))









Дякую, що ви зі мною!Скоро почуємось)







10 коментарів:

  1. Блокнот красивый) Вы добавили его в галерею в Желтом маке, а ссылочки и банера задания я у вас не нашла;-)

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую) Я уже ніби виправила, то в мене сьогодні блог весь день глючить(((

    ВідповістиВидалити
  3. Классный блокнотик)А разделители супер.Так и хочется вписать рецептик;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Мені останнім часом не хочеться замовлення віддавати, хочу собі залишити)))

      Видалити
  4. Очаровательный блокнот!! Спасибо от арт-студии "Желтый мак"!)

    ВідповістиВидалити
  5. Чудесная работа!!! Спасибо за участие! («Желтый Мак»).

    ВідповістиВидалити
  6. вкусный блокнот, аппетитные странички! Спаcибо, что вдохновляетесь с "Shabby scrap"

    ВідповістиВидалити