середу, 2 липня 2014 р.

Summer photo-project. Червень

Вітаю!

Я тут захопилась фотографуванням і вирішила теж взяти участь у Summer photo-project, який проводять Teri Lin та Ilis. Але так як я про це дізналась пізно, то публікую всі фото за місяць одним куском))) Готуйтесь, пост буде довжелееееееезний, але пізнавальний)) (p.s. описи завдань будуть російською, як написали дівчата)





1. Еда одного типа (только сладко/соленое/зеленое/печеное...и пр)


Це ось так я прийшла з базару))) Не знаю, як я донесла цю купу (частина залишилась за кадром)

2. Игра/игрушка


Моє нове придбання цих вихідних, робить наш знайомий майстер з Гуцульщини. Раніше у нього були дерев'яні ангелики, як у давніх майстрів, а тепер створив таку серію. Там є ще чотири ляльки, хочу всі!!! Я дуже люблю іграшки з дерева)))

3. Что в сумке (можно коллаж)


Тут у мене фото моєї торби після подорожі і те, що завжди зі мною! (Ви помітили набір голок для бісеру? так, їх я теж завжди ношу)))

4. Готовимся ко сну - вечернее фото


Це сонечко з нашої машини на фоні заходу, так ми повертались в понеділок додому і спати дуже хотілося)))) 

5. Без чего не обходиться ни один день


Я не можу жити без книг! Вони завжди зі мною))) На фото книга Станіславського і давня листівка міста Монастириська, звідки я родом)

6. Любимая цифра в окружающем мире


У мене їх дві: 3 і 9. З дев'яткою не склалось, тому фото трьох вікон)

7. Цвет дня (5-7 предметов одного цвета)


Мій улюблений зелений: чайник, чашка, книга, скатерка і квіти)))

8. Рука


Квіти з мого дня народження)

9. Красивые люди/дети


І це звичайно ж мій чоловік)))

10. Друзья/друг/приятель


Мій найкращий друг - мій чоловік)

11. Селфи с типичным или не типичным макияжем


Мій типовий макіяж - це його відсутність)) Як акторка мусила часто користуватися гримом і мені було від того дуже погано, тому в звичайному житті від макіяжу відмовилась! А ще мій чоловік його терпіти не може)))

12. Дождливый день/ солнечный день прогулка



Наша прогулянка Вінницею! Дуже гарне місто)))

13.Любимые украшения


Найбільше люблю українські прикраси! Обожнюю коли важке намисто постукує на моїй шиї! (Намисто з нашої етнографічної колекції Кровець www.krovets.com.ua/new)
А це моя лемківська криза з бісеру, копія старовинної (я на половину лемкиня, до речі)


14. Птица/ животное/ насекомое


Багато сьогоднішніх фото з нашої подорожі на Вінничину цих вихідних (фото-звіт скоро буде в блозі). Ці зроблені в селі Буша


15. Обычные дела выходного дня


Зазвичай на вихідних ми подорожуємо, а коли ні, то я працюю з колекцією: описую і підшиваю бірочки! Все для того, щоб це швидше було на нашому сайті і ви могли побачити цю красу!


16. Любимый напиток


Ну звичайно що це кава))) Я рідко її варю в турці, але на фото саме той день))))

17. Фотоног


А це на березі річки Південний Буг біля села Печера за хвилину до того, як пірну в прохолодну водичку)))

18. Архитектурное сооружение (театр/музей...)


А ще в тому селі був млин Потоцького, достойний бути палацом! Але він недавно згорів((

19. Фото любого водоема (речка/пруд/озеро/ручей и пр.....)


Вид на Південний Буг із скельного монастиря в селі Лядова. На іншому березі уже Молдова))) Монастирі та палаци завжди знаходяться в неймовірно гарних місцях!

20. Любимые фрукты-ягоды




Не змогла вибрати щось одне))) Полуниця на фото уже стала варенням, а черешні та шовковиці ми знайшли по дорозі і ледве від них відірвалися)))

21. Фото необычного приема пищи (завтрак в постель/романтический ужин/обед в ресторане...)


Більш ніж не звично))) Після "свіжих" шашликів, які я з'їла в якомусь кафе по дорозі напередодні, ми побоялись їсти в якось закладі) Тому сніданок у нас був таким)))

22. Домашние питомцы (если нет, но фото уличных животных)


Цю лялю ми зустріли в Буші, і після того, як я її почесала за вушком, вона бігла за моїми ногами! Поки не побачила бичка (дивіться фото вгорі) і не пішла з ним знайомитись) Я хотіла забрати додому, але чоловік був невблаганний(((

23. Самая удобная одежда и обувь


Мої улюблені босоніжки на невеличкій танкетці і нова довга сукня! Люблю!)))

24. Транспорт (машина/автобус/поезд/самолет...)


25. Женские штучки (любимые духи/ содержимое косметички/туалетного столика...)


Так як я уже сказала, що косметика у мене глибоко захована для сцени, а парфуми щось відмовились фотографуватись, то покажу те, без чого як дівчина жити не можу: без прикрас! У мене їх ціла купа різних, зазвичай ручної роботи) Ці сережки я недавно зробила з намистин куплених в Монпасьє))

26. Городской пейзаж


Схід сонця над Дніпром у Києві)

27. Небо, облака


Захід сонця над Могилів-Подільським

28. Емкости для хранения 5-7 в кадре (баночки, бутылочки, шкатулки, ящички, корзинки...)


З цим заданням у мене не склалося, я про нього забула((( Тому покажу не дуже якісне фото із свого дня народження: тут три вазочки, дві цукерниці, пляшка вина і ще щось на задньому фоні)))

29. Рабочее место


Ось так воно виглядає під час роботи))))

30. Запечатлеть момент для себя любимой (чтение книги, выпить чашечку кофе, почитать блоги...что-то в этом духе...)


І знову кава) Найкращі ранішні моменти! 

Ух, все)))) Це найдовша моя публікація))) Маю надію, Вам було цікаво! 
Якщо так, то чекатиму Ваших коментарів)))


4 коментарі:

  1. Вот это да! Какой большой отчет, даже и не ожидала, что кто-то решиться все задания выполнить сразу:)))
    Чудесный фотографии, живые, жизненные! Спасибо за участие в проекте:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Просто мені дуже захотілось! Дякую за проект, він чудовий!
      В липні я уже буду меншими кусками показувати)))

      Видалити
  2. Дуже цікаво - і фото, і опис! Якщо людина цікава, то інакше не може бути ;-)
    Іграшка класна, на паспорт треба обкладинку пошити :-)))), а каву я теж люблю)))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибі, що додивились!)))) обкладинку на паспорт планую уже давно, але на себе вічно часу не вистачає)

      Видалити