вівторок, 22 липня 2014 р.

Travelbook

Вітаю!

Пам'ятаєте блокнот з волошками? Хлопець, який його замовляв, попросив зробити ще три блокноти, і все за короткий проміжок часу) Враховуючи, що це було перед нашою подорожжю, то я робила все в дико швидких темпах, збираючи речі і доробляючи подарунок на весілля та для куми! Але мені все вдалося! Я напевне вперше була так задоволена із своєї роботи)

Отже, почнемо з блокнота мандрівниці для сестри замовника, яка любить подорожувати. Це був мій перший Travelbook і сідаючи за роботу я згадала всі класичні варіанти, які я бачила, але на мої очі потрапили нові маски і акварельні фарба і мене понесло))) зупинилась я тоді, коли у мене з'явилось п'ять акварельних розділювачів))) я в цей блокнот закохана і уже хотіла його собі залишити, але втрималась)


Обкладинка: льон та бавовна, шнур, карточка від Lemon Owl, чіпборд Wycinanka, букви-наклейки, закривається блокнот на резинку. Всередині 120 кольорових пастельних сторінок, пёять розділювачів, багато місць для фото та записів. Перепліт машинний


І про кожен розділювач) Побризкала тут своїми улюбленими кольорами акварелі, на кутах нанесла маску цеглини, велосипед заембосила і вирізала)  Розділювач про шлях із дому, власниця сама напише, куди він її заведе) З іншого боку є місце для фото та підпису



Всередині розділювача є два красиві листки для записів із нотами, при бажанні на них теж можна вклеїти фото, або це можна зробити на акварельних вставках) Краї обробила скотчем)



Другий розділювач не розкривається, фон спочатку покрила шпаклівкою, тоді крупними мазками нанесла акварель, додала узор через маску, а тоді в білу шпаклівку додала зеленої фарби і зробила таку гілочку) Ззаду є місце для трьох фото






Третій розділювач із сюрпризом) Довго мучилась з фоном для нього, маска мала розмір 10х10 см, я так по-трошки і малювала, чекаючи коли висохне наступний шматочок, посуваючи цілий час маску) зате вийшов такий цікавий перехід!



З іншого боку там конвертик і тег



А в середині карта автомобільних шляхів України) Знайшла її в своєму блокноті, куди записую ідеї (так, у мене такий неромантичний стандартний щоденник для цього, не зробила собі ще). Думаю, це буде дуже корисна річ)



Четвертий розділювач сама вишуканість) Маска дерево, ніжний колір і карточка яка сюди неймовірно вписалася по кольору) з іншого боку теж конвертик і розфарбований штамп-метелик)







І останній, п'ятий, про мрію всіх мандрівників - Париж!) акварель наносила через маску, а тоді додала текстурний рукописний текст, з іншого боку місце для особливих записів)





Всередині місце для трьох фото і крафтовий конвертик





Нарешті почала використовувати ці штампи-рослинки, чого я цього раніше не робила? Вони такі цікаві!

І вигляд ззаду)


А тепер про завдання:
- "Кабинет алхимика. Магия акварели" блогу Избушка Бабы Яги


Я уже в описі розділювачів писала, які прийоми використовувала) Дуже цінні поради для мене були по композиції і технічним питанням, наприклад, що не варто бризкати спреї на вологу пасту) І скористалась порадою про посування маленького трафарету для того щоб заповнити велику площу) 

Я використовувала карточки з цієї колекції



- Задание "ОМОНИМное..." - слово "МАСКА"! блогу Скрапим на радость
У мене маски - інструменти для скрапу)




Ще не прощаюсь) 



7 коментарів: