суботу, 30 серпня 2014 р.

Весільна листівка

Вітаю!

А ви знаєте, що літо уже закінчується? Як воно так швидко пролетіло? Я майже нічого не зробила, що запланувала, зате воно було дуже продуктивним і успішним в плані скрапу. Я ще буду писати про це в пості про третій етап проекту Тані Дудкіної)

Останні два тижні мала дуже багато роботи: зробила з десяток блокнотів на виставку і три листівки за два дні, а у середу за день народився кулінарний блокнот на 640!!! сторінок! Б'ю рекорди)

А у вівторок я влаштувала собі день релаксації і бавилась акварельками і масками! І створила три зовсім різні листівки (ще заготувала фон для нової сторінки), дві з них покажу в наступному дописі, а тут презентую ніжну листівку, яка може бути запрошенням на весіллям


В основі акварельний картон, фон зроблений за допомогою шпаклівки і маски, квітку я зробила із шифону і прошила перлинами, прикрасила все стрічками і напівбусинами, додала вирубний листочок





Листівка зразу ж знайшла власника) Друг в останній момент згадав, що йому йти на весілля, а було б непогано, як би я зробила щось цікаве) Так що я вгадала його бажання наперед)
Так тут з'явився конвертик для грошей


Ззаду все простенько


блогу Хомячок

Напишіть, як пройшло ваше літо? 

А я скоро з'явлюсь)

Немає коментарів:

Дописати коментар