пʼятницю, 5 вересня 2014 р.

Я могу все. Этап №4. Запальний)

Вітаю!

Ось такий цікавий цього тижня етап в проекті Тані Я могу все!, про феєрверк всередині!
А я цього тижня навпаки загасла((( Підкотила до мене осіння депресія, та ще й осінні болячки! Лежу, працюю мляво, в скрап не втечеш, бо дала собі й чоловікові обіцянку зробити цього місяця перерву (яку я вже порушую) - треба написати статтю для аспірантури і море термінової роботи з колекцією! Але я знаю себе, мені треба дати собі трошки часу отак посумувати, я тоді відпочину і з новими силами візьмусь за діло)))

Тому, будемо далі аналізувати, змінюватись і мріяти!

1. Что ты считаешь раскрыло бы тебя по-новому? Чем бы ты еще хотела увлечься и что ты еще хотела бы уметь, помимо скрапа? Что ты еще умеешь?

Крім скрапу я ще вишиваю, мені добре вдається квілінг, я можу швидко зшити щось руками, я гарно готую в кінці кінців)))

Хочу навчитись шити! Тобто я трохи вмію, у мене виходить набагато краще ніж коли я тільки купила машинку, коли у мене були криві строчки і вічно вилазили нитки))) Тепер я трохи розібралася з настройками, строчки у мене рівні (майже), але ще хочеться більше використовувати шиття в роботі, опанувати складніші техніки і вміти швидко шити одяг)

І не можу тут знову не згадати про малювання! Перші кроки зроблено, я принаймі пробую! Поки з аквареллю. Хочеться робити класні міксмедійні штуки, але з моїми трьома спреями це важко))) Купляти нові зараз зовсім нема можливості!

І взагалі, період задоволення собою знову пройшов, роботи мені не щоб не подобались, але я розумію, що це не шедеври(( А хочеться щоб справді була ідея! Але коли я сідаю, напружуюсь і починаю її придумувати, нічого не відбувається, я вирішую, що я зовсім не творча і безідейна і йду сумувати! Ось так)

2. Что тебя зажигает? Что твои спички?

Тому, що ж мене запалює? Ну звичайно чоловік, особливо коли хвалить))) Я тоді можу все! А ще подорожі, книги, улюблені майстрині, красиві фото і рух! Але про натхнення я вже писала в попередньому етапі. 

3. В этот раз тебе нужно сделать работу, в которую ты вложишь свой смысл. Свою идею. Пусть она будет о тебе? Какая ты? Расскажи о себе в этой работе?  Если бы ты говорила о своей индивидуальности в работах - то это тот старт, когда можно уже начинать :))

Кожного разу стан, коли руки чешуться і я біжу в майстерню до своїх багатств, приходить по різному) Ось цього разу я думала, щоб таке витворити для останнього завдання, а тоді десь побачила коло і витворила собі в уяві листівку) Не скажу що це те, що я очікувала побачити, але принаймі щось нове для мене! І в цьому якраз теж вся я: імпульсивна та емоційна, і я люблю яскраві кольори! І насолоджуюсь цією хвилиною! І принаймі ці мої акварельні листівки справді не схожі на інші роботи: ось такі неідеальні, але мої)


На цьому все) Дякую тим, хто це читає)

П. С. Сама дивуюсь, скільки букв, на мене не схоже)))





Немає коментарів:

Дописати коментар