середу, 10 вересня 2014 р.

Листівка для тата

Вітаю!

Минулого місяця в мого тата був ювілей - 50 років! Я цьому дуже здивувалася, бо мій тато ж завжди молодий хлопчина))) А взагалі, то він у мене найкращий! Це наймудріша і найдобріша людина, яку я знаю, як він безкорисно жертвує себе завжди заради нас, як старається. Він небагатослівний, але я знаю, як він нас любить! Я стопроцентна татійка, яка у всьому хоче бути схожою на нього, свого татка!

А ще мій тато майстер на всі руки і патріот, тому листівка для нього вийшла така!


Фото я уже робила в батьків дома, після того як подарувала і збиралася уже їхати на Карпати) Тому фото тільки таке. Але надіюсь вам видно, що папір синьожовтий) А ще тут тризуб від SkySwalow Kiev, чіпборд, на якому я "надрукувала" штампами-буквами напис, мереживо, наклейка-квіточка, шнур і брадс.

І відправлю на завдання Задание "Ассорти" - август

І ще запрошую вас у свій Інстаграм, я там часто буваю і щось цікаве розказую, я там vyshnevyjcvit )

Скоро почуємось!)




1 коментар:

  1. Так дійсно патріотично вийшло, тризуб так добре стилізований! Дякуємо від Ассорті!

    ВідповістиВидалити