пʼятницю, 24 жовтня 2014 р.

Пара Еко-листівок та зігріваючі фото

Вітаю!

У декого сьогодні наступила уже справжня зима, а я тут вам буду показувати осінні-осінні листівки! Давно хотіла зробити щось подібне, а тут випадково знайшла в книзі свій гербарій, який я ще того року в Софіївці назбирала)))

Колір і композиція склалися моментально, тому замість однієї, у мене вийшло дві листівки!


Це все я Вам не просто так показую, а ще повідомляю, що у нашому Арт Клубі нова серія завдань "КРИЛАТІ ФРАЗИ" - завдання 1 - Осінь. 

І надихаюча фраза місяця від мого улюбленого письменника:

Осінь - це друга весна, коли кожен лист - квітка.
                                                          - Альберт Камю


Отже, мені придумався ось такий прямокутно-ромбовий скетч, на скрап-папір я наклеїла засушені листочки та квіти (троянди, які я зберегла із свого ДН)), прикрасила це бантом з атласної та шеббі стрічок і додала напис. Ця листівка задумувалась для чоловікової мами, в якої через два тижні День народження, вперше я змогла щось зробити не в останній момент)))


Деталі:




Листівка дуже тендітна, але зате справді особлива)


Ну і ще одна з цієї серії, тільки розмір тут 10х21 см


З декору тут усе так само, тільки трішки інший напис






Візьму участь з цими красунями:


Як я уже казала, у мене прямокутно-ромбічні листівки)


Саме це завдання спонукало мене використати свій гербарій)



Надихнулася осінньою тематикою та жовтим листям


Ну і розкажу про ще одне завдання нашого Арт Клубу - Фотозавдання №1 - Зігріваючі напої!
Його веду я, і ось мої фото)




Присилайте і ви свої роботи, ми чекаємо)))


Гарної вам осені!


1 коментар:

  1. душевная работа! Спасибо, что творите вместе с нами, скрап-студия "З Любов'ю".

    ВідповістиВидалити