вівторок, 28 жовтня 2014 р.

Чоловіча листівка з пайєтками

Вітаю!

Скажете, чоловічі роботи з пайєтками бути не можуть? А я щось таке накрутила)))


Виною всьому завдання в блозі ArtClubUA "Моя країна" - завдання №2 - "Будинок-стіна в Одесі"
Заходьте до нас і читайте, там дівчата стільки цікавого розказують про цей будинок! І беріть участь в завданні, Вас чекатиме смачненький приз))

І деталі моєї роботи:


Штампи з моєї любої колекції Find Your Wings & Fly - Sky's The Limit - My Mind's Eye


Цегляну стіну зробила за допомогою трафарету та текстурної пасти, замалювала акварельками



Ось так усе блистить)


Не знаю як чоловікам, але мені ця листівка подобається все більше і більше))))

І візьму участь в завданнях:



Ця листівка майже про мого тата, бо він будівельник і носить вуса) А я люблю чоловіків з вусами)) Тільки блискучих речей він не любить, але це вже деталі!))

Ось і вірш-натхнення, мене особливо захопило слово "акварелі", їх і використала)
Акварели октября
(Г. Соренкова)

Как только наступил октябрь,
Случились пасмурные дни.
И я прошу его: «Хотя бы
С дождями чуть повремени»…

Чтобы не смыть случайно краски,
Картин, возникших за окном,
Чтоб золото осенней сказки
Нам долго помнилось потом.

Октябрь акварели эти
Подарит и тебе, и мне.
И позабудем мы о лете,
Не вспоминая о зиме.






Мені буде дуже цікава ваша думка з приводу цієї роботи!

Ваша Люда)


7 коментарів:

  1. Люда, очаровательная открытка! Пайетки здесь, действительно,только кстати. Работа стильная и оригинальная! Спасибо, что делитесь своим творчеством и участвуете в заданиях нашего блога! С радостью ждём Ваши работы и в наших следующих заданиях, Lesia Zgharda!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую Вам за такий позитивний відгук! Буду обов'язково брати участь, у вас чудові завдання)))

      Видалити
  2. Да, пайетки тут точно к месту. Открытка мне напомнила фокусника в цирке и то как он из шляпы достаёт то зайца, то букет, и при этом всегда блёстки и мишура высыпаются из шляпы, а фокусник улыбается в усы. :) Спасибо за участие в задании блога Интернить!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ого, дякую за такі асоціації, приємно, що листівка викликає такі різні думки))))

      Видалити
  3. Стильно!
    Дякую за участь в завданні челендж-блогу Lesia Zgharda.

    ВідповістиВидалити
  4. Озорная открыточка!) Замечательная идея с пайетками! Спасибо от Интернити!

    ВідповістиВидалити
  5. Необычно и мило)))Спасибо, что вдохновляешься заданиями от Совушки Славии!

    ВідповістиВидалити