понеділок, 24 листопада 2014 р.

BEST CAS CARDMAKER 2014. Спроба)

Вітаю!

Я дуже довго вагалася, чи варто, дотягнула до останнього дня, але вирішила таки спробуватися в конкурсі BEST CAS CARDMAKER 2014, який проводить блог магазину Совушка Славия.



І під цим фото почну розказувати про себе)



Я Люда, живу в Києві, навчаюсь в аспірантурі і кохаю свого чоловіка)
Скрапом я зацікавилася рік тому і мене він не відпускає. CAS був завжди моїм улюбленим стилем, але роботи такі я робила рідко. Завжди не вистачало якихось матеріалів) Нещодавно я нарешті придбала біг-шот і тепер планую активніше зайнятися освоєнням улюбленого стилю. Хтось колись описав CAS як ідею в чистому вигляді... це якраз і є те, за що я його люблю, що дозволяє просто висловлювати свої думки.
Надіюсь, що участь в півфіналі стане чудовим стимулом для якісного стрибка вперед)

І декілька моїх робіт:
















Що ж, дуже надіюсь, що мені дадуть шанс)

Ваша Люда!

2 коментарі:

  1. Люда, какой у Вас интересный стиль, работы с акварельным фоном великолепны! Спасибо за заявку в конкурс Совушки Славии Best CaS Cardmaker 2014! Желаю удачи и вдохновения! Sweet Kobylkin

    ВідповістиВидалити