понеділок, 24 листопада 2014 р.

Листівка і фото

Вітаю!

Так і не змогла придумати назву для цієї листівки, хоча вона поки що моя улюблена! Напевне вперше у мене так вийшло: придумала в голові і коли зробила, то не розчарувалася! Вона вийшла така красива! Ну вибачте за хвалькуватість, але в житті вона справді чудова))))))


Спонуканням до творчості стало наше нове завдання в блозі ARTClubUA "КРИЛАТІ ФРАЗИ" - завдання 2 - Мода
Тема листопада - Мода, а надихаючий вислів:  
"Якщо ти народжений без крил - не заважай їм рости" Коко Шанель.


Подивіться, яка натхненна картинка! я спати не могла, бо малювала собі в уяві майбутню листівку))) Руки чесалися, а добратися тепер мені до майстерні ой як не просто -здаю іспити в аспірантурі, часу нема зовсім((((( 

Отже, деталі:


В основі акварельний папір, фон створений за допомогою гарячого ембосування (резис-ефект) та спреїв від Фабрики декору, зверху проштампувала рукописним текстом.



Метелики відштампувала та вирізала, додала вирубку-арку


Бордавий напис на чорному, гарячий ембосінг. Подобається, що його погано видно, треба постаратися прочитати))) Все зверху побризкала чорним акрилом.


Всередині поштампувала, задню стінку оформила штампом та кляксами

І про завдання:


Обов'язково загляньте в їх чудовий магазин






А ще в блозі Арт Клубу вийшло нове фотозавдання, яке логічно продовжує попереднє. Я запрошую Вас взяти участь і показати нам свої солодкі скарби. 



Я показую свою улюблені мафіни)


І в блозі ...precious memories, де я в ДК, теж нове цікаве завдання - фотографуємо пір'я



Моя робота на банері)))) Фотографувала страусине пір'я, яке мені подарували на фермі. Ми приїхали туди уже вночі і нам провели екскурсію!


Ну ось нарешті все!

Чекаю Ваших відгуків!

Ваша Люда)


8 коментарів:

  1. Такая яркая вышла работа! Спасибо, что творите со Студией Елена

    ВідповістиВидалити
  2. Ярко и необычно! Спасибо за участие в задании от блога Вензелик!
    P.S.: единственное, по условиям задания, ещё должна быть ссылка на магазин, добавьте пожалуйста.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую дуже! І спасибі за зауваження, я була впевнена, що додала посилання) Уже виправилася)))

      Видалити
  3. дуже гарна і яскрава листівка! :)
    дякую від КСМ.

    ВідповістиВидалити
  4. It's really, really beautiful!
    Thank you for playing with us at KSM.

    ВідповістиВидалити
  5. перо ФАТНАСТИКАААААААААААААААА!!!! п.с. дякую за метелика для КСМ))))

    ВідповістиВидалити
  6. Спасибо за участие в задании от "Вензелика".

    ВідповістиВидалити