четвер, 27 листопада 2014 р.

Весілля та екзотичні фрукти)

Вітаю!

Моя перша робота, де я задіяла нарешті свій біг-шот. Для тиснення взяла папір для пастелі неймовірно гарного та глибокого фіолетового кольору!



Колір вибраний невипадково, адже в блозі Scrap Workshop закінчується фруктовий марафон і для останнього завдання треба самому вибрати екзотичний фрукт і створити роботу в його кольорах. Хто ж знав, що тих фруктів так багато! Я ледве вибрала мангостан, правда, красивий?)))




А ми з радістю подивимося, які екзотичні фрукти відшукали ви!

Повернемось до листівки) На рожевому перламутровому картоні я зробила ембосінг золотою пудрою. До речі, напис це штамп віл Лесі Зґарди, я нарешті зробила в неї перше замовлення і дуже задоволена!


Тиснення виглядає дуже вишукано! Квітка ручної роботи від Євгенії Курдибанівської





Ось така листівка, яка може стати подарунком на весілля, запрошенням чи просто приводом сказати про свої почуття!

Хочу взяти участь в завданні:



Ось і все!

Піду спати, завтра ще залік здавати)))

Бувайте!


2 коментарі:

  1. Людочко, листівка вийшла дуже стриманою та лаконічною, і поряд з тим дуже елегантною. Приємно, що наші штампики стали у нагоді ))
    Натхнення Вам та успіхів!

    ВідповістиВидалити