вівторок, 5 травня 2015 р.

Old tattoo style сторінка

Вітаю!

Замовлення бувають різними! Наприклад дуже оригінальними, несподіваними та цікавими)))
Так недавно до мене звернувся один хлопець, який дуже любить все українське, Ліну Костенко та Old tattoo style. 

Я і тату - речі не сумісні апріорі))) Але саме цей стиль навіть мені подобається. Хоч я нічого про нього не знала і не до кінця розуміла. Довелося трохи погуглити)))

Замовник надіслав мені картинку, яку він хотів заскрапити та слова Ліни Костенко: "Троянда, так само як і любов, може поранити, якщо ти не вмієш її взяти." Ми цей вислів переклали англійською. Звісно, я не змогла до кінця втілити саме татушний стиль, але щось вдалося і замовник був задоволений))))



Використала дуже красивий папір від Кайзер Крафт, який берегла дуже довго)


Литсочки пофарбувала спреями від Фабрики декору, додала трохи квітів та сизалі.


Тут намішала каші із воску, червоного акрилу і знову спреїв фабрики, а саме Аква-спрей "Коралловый риф".


Біля картинки з обрізків виклала символічні колючки


Напис пофарбований спреями


Візьму участь в завданнях: 


У мене ромби на фоновому листі паперу

І додамся в галерею до Фабрики декору

Буду рада почути Вашу думку)))


3 коментарі:

  1. Сторіночка незвична, але дуже сподобалась!

    ВідповістиВидалити
  2. Чудесная работа! Спасибо. что творите вместе с нами, Наше Хобби.

    ВідповістиВидалити
  3. Красивая работа! замечательная композиция и цветовые сочетания)) Спасибо за участие в задании от Scrapvell))

    ВідповістиВидалити