вівторок, 11 серпня 2015 р.

Листівка "Мулен Руж"

Вітаю!

Замовили у мене листівку на день народження для знайомої. Вони з чоловіком теж колекціонують українську етнографію, але я вирішила не робити цього разу чогось в етно-стилі, бо воно іменинницю і так оточує зі всіх боків, тим більше, що живуть вони на Гуцульщині. Мені сказали, що вона любить червоний колір і я вирішила творити листівку з набору паперу "Музика любви" від ScrapMir. І дуже несподівано для мене вийшла така насичена робота, невластива мені і з матеріалами, які я майже не використовую (стрази, пір'я...). У мене вона викликає асоціації з Мулен Руж, в хорошому сенсі)))



Ця листівка подобається мені страшенно! Та й замовниця була дуже задоволена) Взагалі, я інколи дивуються з психології творчого процесу, бо я творю на імпульсах, інколи навіть не уявляючи кінцевого результату, але дивним чином втрапляю в точку. 


Також тут я багато вирізала своїми улюбленими ножами!


Квіти вирізала з листа паперу з набору, люблю такі висічки)


В основі теж красивий вишневий картон!



І ось така спинка, теж в стилі



Листівка полетить на:



Я використовувала ножі з наборів Fancy Tags Two S5-030 та Timeless Rectangles S5-158.




А також візьму участь в завданні - Палитра "KraftLove"


Дуже хочу почути ваші враження про цю роботу!

З любов'ю, Люда!



8 коментарів:

  1. Дуже подобається! Відчувається настрій Парижу та Мулен Руж! Дякуємо від блогу ScrapМир!

    ВідповістиВидалити
  2. Очень стильно! Красивая работа :)
    Спасибо за участие в задании от ScrapМир!

    ВідповістиВидалити
  3. Какая красота! Очень нравится открыточка)
    Спасибо за участие в задании блога ScrapМир!

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже стильно та яскраво вийшло ! Дякую за участь від ScrapМир!

    ВідповістиВидалити
  5. Действительно Мулен Руж! Очень необычно! И здорово, что по заданию СкрапМира:)

    ВідповістиВидалити
  6. Краса неймовірна. Насичена листівка. Дякую що долучаєтесь до завдань Spellbinders в Україні.

    ВідповістиВидалити
  7. Действительно необычно для тебя, но очень красиво!

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже круто! Цікава ідея, сміливе поєднання кольорів та неймовірні пір'ячкові акценти! Дякую за участь у завданні від Spellbinders в Україні.

    ВідповістиВидалити