четвер, 12 листопада 2015 р.

Дитячі блокноти

Вітаю!

Я сьогодні до вас з дуже милими роботами - маминими блокнотами для дівчинки та хлопчика! Я вже напевне казала, що дитячі роботи я дуже люблю, ну і ще весільні))) А ці блокноти створилися на хвилі натхнення і завдяки милим звірям, які дуже просилися до моїх рук, щоб я їх десь поселила)

Отже, перший блокнот для маленької принцеси. Він зі слониками, але це зовсім без ніяких товстих натяків)))




Ніжне шиття та шифонові троянди роблять його таким зефірним! 


Під словом "princess" можна вписати ім'я дівчинки 


Всередині веселі веселкові форзаци та сторінки в клітинку



Для завдання:


Я вибрала другу палітру:

Другий блокнот принца-левика в такій приємній та позитивній гамі. 


Це звіря таке миле! А ім'я хлопчика можна написати на хмарці)


Ще тут дуже цікава ота сіра тканинка з різноманітними звірами, але на фото її не видно(



Ну і форзаци теж із звірами, і сторінки теж в клітинку



Слонення з левиком хочуть на конкурс:


А я поки прощаюся)

Бувайте!

2 коментарі: