вівторок, 22 грудня 2015 р.

Новорічні листівки

Вітаю!

Сьогодні покажу вам ще дві лисівки для Cherrylana designs. Перша з них в стилі Чисто і Просто і з моїм улюбленим золотом) 



Створилася вона за моїм власним скетчем, який я намалювала для нашого нового завдання. Додавайте свої роботи і вигравайте смачні призи! 


Мені особисто такі прості скетчі дуже подобаються, бо дають безмежний простір для фантазії! 


Центральним елементом моєї листівки є штамп Різдвяна зірка (я ці зірки страх як люблю!!!). Я відштампувала його жовтими чорнилами, а зверху покрила прозорою пудрою для ембосінгу та розфарбувала серединку спреями (можна це зробити аквареллю). 


Додала напис бордовою пудрою і декілька золотих акцентів( зірка і крапка). Ну і золотиста полоска збоку- це теж гарячий ембосінг золотою пудрою з глітером.


Листівка кріпиться до основи брадсом і крутиться. 


Ох, як все блищить)))


Для завдань:
У мене білий колір із золотом, а зірка розфарбована жовтим та оливковим - такі не дуже стандартні зимові кольори)

Для мене різдвяні свята - це вечеря з рідними, а тоді Карпати, народні традиції, колядки, вертепи... Тому і зірка на листівці гріє і тішить мене особливо))) 

Друга листівка - суцільний штампінг та ембосінг)


Фон для листівки я намалювала акварельними фарбами. Місце, де у мене мав бути місяць, виділила жовтим кольором, темнішим синім намалювала пагорби, які створюють перспективу. Місяць відштампувала жовтими чорнилами, а Санту з упряжкою оленей запекла бордовою пудрою для ембосінгу.


Сніжинку з чайного набору та напис відштампувала чорнилами-дистресами. Напис, як бачите, штампувала в два шари - під низом ще є відтиск світло-сірим кольором.


А тоді почала малювати картину набором "Зимний лес". Ці маленькі дерева, кушики та трави, а ще й дрібні елементи до них просто неймовірні! 



На завершення додала кетяги калини на деякі кущі, а також зробила імітацю снігу прозорою пудрою з білими часточками для ембосінгу.



А тут на сонечку видно, як переливається "сніг" на деревах)



Мої ОЕ: гілочки на деревах та олені)




Ось таке різне у мене зимове натхнення.

Бувайте!

З любов'ю,
Ваша Люда



4 коментарі:

  1. Мне понравилась первая - стильная и лаконичная!
    Люда, спасибо! Сегодня получила конвертик от тебя. Так приятно было, когда сын занес домой. Теперь мы все на него смотрим, любуемся, а открою завтра, когда сфотографирую :) Терпение испытываю :)

    ВідповістиВидалити
  2. Людочка!! перша листівочка така сама гарнюня як Різдво!!!! ну дуже уже гарна!!!!! п.с. дуже-дуже дякую за участь в завданні від ScrapEgo!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Листівка дуже гармонічна, витончена та безумовно новорічно-різдвяна! Дякую за таку роботу від Київського скрапклубу!

    ВідповістиВидалити
  4. Людмила, какая необычная и стильная палитра для новогодней открытки!!! Спасибо от Киевского скрапклуба!!!

    ВідповістиВидалити