неділю, 20 грудня 2015 р.

Набір в ДК Вензелика

Вітаю!

Свято Миколая ось уже з півгодини як минуло, але я маю ще одне прохання і вірю в чудо))) А саме, дуже хочу потрапити в ДК до Вензелика! Як тут можна щось пояснювати? Чіпборд люблю, Вензелика люблю, творчість люблю, тому дуже-дуже про це мрію! І хай мені пощастить)))

Я Люда, хвора скрапбукінгом десь два роки, а творчістю все життя! Люблю творити різні об'єкти у різних техніках, мені все цікаве! Найбільше люблю американський стиль, КАС, пробуюсь в мікс-медія. Вмію працювати в дизайн-команді, знімати фото- та відео-МК, постійно стараюсь вдосконалюватись та вчитись!

Ну що, себе похвалила, пора роботи показувати)))

Мій улюблений блокнот цього року!




Тріо новорічних листівок








...а саме з коробочкою для обручки!










І золота космічна сторінка 15х15 см про мене)))



Завжди для мене біда вибрати оті лише 5 робіт) 

Що ж, бажання загадала, іду спатки і хай все збудеться!

З любов'ю,
Ваша Люда

1 коментар: