неділю, 24 січня 2016 р.

Багато новорічних листівок!

Вітаю!

Я як завжди: у всіх уже весна і квіти, а я тільки показую свої зимові роботи))) Буду показувати їх партіями! Ці листівки я робила для магазину, тому вони досить простенькі, але милі.

Спочатку така пара в скандинавському стилі із оленями







Ця листівка дуже тепла і з смачною картинкою в центрі




Тут я фон зробила за допомогою дістресів, додала штампінг гарячим ембосінгом





Ще одна одношарова листівка із штампами-сніжинками




Листівка в бордових кольорах та із сріблястими сніжинками




І на кінець такий милий олень! Мені все в цій листівці подобається, крім російських написів((( Дуже шкода, що українські виробники не використовують українську! І поки що скільки не просиш, отримуєш одну відповідь. Так як ці роботи були для магазину, то я уже додала написи, в інших випадках усі карточки у мене стоять або роздаровуються, або я мушу ці написи заклеювати чимось. Але уже набридло так робити, тому поки не маю бажання купляти набори "українських" брендів(((





Дякую, що читаєте! Я поки що не можу відповідати на ваші коментарі, через проблеми з блогером. Але все читаю і радію!

З любов'ю,
Ваша Люда

1 коментар:

  1. У меня тоже ещё осталась парочка непоказанных))))
    Первые очень понравились!

    ВідповістиВидалити