понеділок, 15 лютого 2016 р.

СП "Веснянка" в ArtClubUA

Вітаю!

А в блозі ArtClubUA стартував такий ніжний СП "Веснянка"! Адже передчуття весни шалено надихає, знаю за собою)))) Тому ми і пропонуємо створити Вам весняну рукодільну роботу з ОЕ на вибір: 
Весняні квіти або гілочки
У мене листівок дві, і перша дуже символічна, як на мене, адже вона не тільки із моїми улюбленими весняними квітами, а й частиною уже мене самої - вишневим цвітом!))) Ну насправді, то це яблуня, але я собі вірю в інше!


Я подумала, що в мене просто обов'язково мають бути такі штампи! А так як на Новорічному скрап-ранку, який організовувала Лена Моргун, я виграла сертифікат в магазині Лесі Згарди, то мрія скоро здійснилася)))


В основі красивого м'ятного кольору папір із ластівками, зверху калька, бо мені дуже подобається цей ефект приглушеності.А ось самі гілочки я відштампувала і розфарбувала спреями від Фабрики Декору.


Напис відштампувала чорними чорнилами і запекла прозорою пудрою для ембосінгу.



Ну і додала трохи рідких дотсів і дропсів.


Використані матеріали:
- ШТАМП "HELLO" Лесі Згарди
Аква-спрей "Крепкий кофе" Фабрика Декору

Для завданнь:


І галереї:

Друга листівка із ще одними прекрасними весняними квітами - тюльпанами! Це нові штампики від Cherrylana designs


Я їх відштампувала на кальці і розфарбувала знову ж таки спреями. Це мій улюблений спосіб!


А ось ніжки тюльпанів відштамповані на фоні прозорою пудрою від Фабрики Декору і теж розфарбовані. Тоді спреями я розфарбувала решту площі. Напис зроблений тим самим способом, що і в попередній листівці.


І звісно, без прозорих капельок не обійшлося)


Використані матеріали:

Для завдання:

Чекаємо вас у нашому СП!

З любов'ю,
Ваша Люда

6 коментарів:

  1. Люда! я так люблю кальку!
    Палитра очень понравилась!

    ВідповістиВидалити
  2. Повеяло весно!!! Спасибо за участие в задании TM Lesia Zgharda!

    ВідповістиВидалити
  3. Необычная открытка! Калька отлично вписывается! Спасибо за участие от Скрапнутых!

    ВідповістиВидалити
  4. Открытки просто чудные! Очень красиво, спасибо от ДК "Скрапнутые"

    ВідповістиВидалити
  5. Очень красиво! Прекрасная идея и исполнение! Спасибо, что творите вместе с нами, ЧБ Аграфка!

    ВідповістиВидалити
  6. Такая изысканая простота! Спасибо от Скрапнутых)

    ВідповістиВидалити