четвер, 18 лютого 2016 р.

Любов, штампи і СП...

Вітаю вас, любі!

В блозі Cherrylana designs розпочався чудовий СП "Штампуем к весне вместе!" - на протязі марафону ви зможете побачити цікаві майстер-класи від нашої команди, насмакуватися штампуванням у всіх його проявах, виграти вельми щедрі подарунки, спробувати щось нове і надихатися! І уже вийшов перший етап, присвячений Ембосінгу - це може бути як гарячий, так і холодний ембосінг. Наша Таша приготувала для вас детальний МК з тюльпанами-штампами, обовязково передивіться! 


А я створила декілька листівок про любов, які зараз і покажу! Хоч ми з чоловіком день Валентина і не святкуємо, бо у нас кожен день сповнений любові, цього року я отримала якесь особливе задоволення, готуючи валентинки. Приємно знати, що хтось писатиме там свої щирі зізнання в коханні, а потім той, для кого вони писалися, зрощуватиме їх сльозами розчулення)))

В коментарях до оголошення СП багато хто писав, що немає фену для гарячого ембосінгу. Але в умовах пише, що можна використовувати і тиснення на машинці, тому я захотіла показати, як можна поєднати це із штампуванням. На основі я наштампувала такі, такі і такі сердечки, а всередині більше серце з написом. Тоді зробила тиснення на машинці папкою із дамаським орнаментом і вийшла у мене така цікава текстура!



 Ну а на завершення я таки додала напис гарячим ембосінгом (відштампувала чорними чорнилами і покрила прозорою пудрою) і декілька крапель рідких дотсів.





Для завдань:



Друга листівка максимально лаконічна, але подобається мені дуже)) Для фону я взяла красивий крафт-картон і запекла на ньому білою та червоною пудрою Набір штампів "Люблю, цілую.." Він настільки самодостатній, що і придумувати нічого не треба)))





Для завдань:




І дві листівки хочу помістити у

А як ви ставитесь до свята Закоханих? Не признаєте, як чуже свято, чи вважаєте, що будь-який привід сказати ще раз кохаю прекрасний?

З любов'ю, Ваша Люда)))

5 коментарів:

  1. Милые открыточки! Спасибо от блога Бумажное Вдохновение.

    ВідповістиВидалити
  2. Позитивные, классные открытки ! Спасибо от блога Mr. Painter!

    ВідповістиВидалити
  3. Красивые работы. Спасибо за участие в задании от клуба Бумажное вдохновение.

    ВідповістиВидалити
  4. Очень необычная крафтовая открытка! Спасибо от Скраптнутых!

    ВідповістиВидалити
  5. У вас чудесные открытки получились! Я фанат этого стиля! Спасибо что творите с блогом Mr. Painter!

    ВідповістиВидалити